COLABORARE ŞI ONORARII

Prețurile serviciilor MBV Tax Expert sunt structurate în funcție de numărul documentelor procesate, nu al veniturilor pe care le generează afacerea ta.

Ce presupune?

  • servicii contabile complete, cu preluarea actelor companiei dumneavoastră în perioada 01-07 ale lunii următoare celei pentru care se face raportarea, și prelucrarea și înregistrarea documentelor și informațiilor contabile, în conformitate cu prevederile legale
  • gestionarea relaţiilor cu ANAF, ONRC, ITM
  • servicii de consultanţă contabilă/fiscală – 30 min/lună
  • depunerea declaraţiilor şi întocmirea ordinelor de plată pentru onorarea datoriilor la bugetul de stat
  • monitorizarea cifrei de afaceri, depășirea plafonului de TVA, validitatea sediului social
  • implicațiile fiscale ale diverselor operațiuni desfășurate

Beneficii

  • servicii complete (contabilizare, declarare, certificare şi menținerea legăturii cu instituțiile publice), certificate de experţi contabili, la un preţ stabilit
  • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
  • colaborare cu specialişti – noi preluăm stresul birocratic pentru ca dumneavoastră să vă dedicaţi exclusiv afacerii dumneavoastră
  • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca 1 expert şi un contabil senior care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii
  • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

Ce presupune?

  • servicii contabile complete, certificate de experţi contabili
  • preluarea exporturilor de date pentru a fi importate în soft-ul contabil, în scopul verificării și prelucrării
  • gestionarea relaţiilor cu ANAF, ONRC, ITM
  • servicii de consultanţă contabilă/fiscală – 30 min/lună
  • depunerea declaraţiilor şi întocmirea ordinelor de plată pentru onorarea datoriilor la bugetul de stat
  • monitorizarea cifrei de afaceri, depășirea plafonului de TVA, validitatea sediului social
  • implicațiile fiscale ale diverselor operațiuni desfășurate
  • asistență pentru personalul intern din departamentul contabil

Beneficii

  • accesarea experienţei unei echipe de specialişti, care îţi vor superviza şi coordona activitatea internă de contabilitate
  • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
  • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca 1 expert şi un contabil senior care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii
  • întocmirea unui raport lunar sintetizat, cu privire la situația financiar-contabilă a societății
  • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

Ce presupune?

Pachetul Gold plus următoarele servicii:

  • plasare de personal specializat şi certificat la sediul dumneavoastră
  • rapoarte financiare
  • planificări financiare
  • raport de analiză economică pe baza căruia vom discuta provocările economice și fiscale curente și viitoare
  • recomandări pentru optimizarea fiscală

Beneficii

  • optimizarea activităţilor de bază prin degrevarea unor sarcini contabile/fiscale
  • optimizarea fiscală
  • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca cel puţin 2 experţi care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii.
  • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
  • consultanţă în management financiar în scopul realizării obiectivelor stabilite în strategia de business
  • suport și expertiză în procesul decizional în vederea consolidării afacerii și maximizării profitului
  • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

CERE DETALII UNUI EXPERT CONTABIL

    Ai nevoie de mai multe informaţii?

    Stabilește o întâlnire cu unul din experţii noştri: